2014/02/08

PHOTOGRAPHY: Imitatie Jean-Baptiste Mondino

Zoals te zien in mij vorige PHOTOGRAPHY post, heb ik een foto geïmiteerd van Inez van Lamsweerde. Een hele goede vriendin van mij, die ook helemaal verzot is op haar camera, en tevens model stond voor mijn imitatie, wilde graag een foto imiteren van de fotograaf: Jean-Baptiste Mondino. 

Jean-Baptiste Mondino

Denk aan de reclame waar Charlize Theron de parfum van J’adore aanprijst. Of de reclame met Agyness Deyn voor Jean Paul Gaultier – Madame. Of Scarlett Johansson voor Dolce & Gabbana. Al deze bekende reclames zijn het werk van de fotograaf Jean-Baptiste Mondino. De fotograaf heeft een zeer indrukwekkend portfolio opgebouwd en al met vele celebrities mogen werken. De Franse mode fotograaf staat niet alleen bekend vanwege zijn fotografisch werk maar ook als music video director, waar hij meerdere prijzen mee heeft gewonnen.

Voor deze foto-imitatie vroeg ze mij als haar model, super! Ze heeft het als 'stylist' en fotograaf echt héél goed gedaan! Hieronder het resultaat. Links de foto van Jean-Baptiste en rechts mijn vriendin als fotografe!


Het was ontzettend leuk om model te staan voor deze foto-imitatie en ben dan ook erg blij met het resultaat. Zo'n foto staat niet bij iedereen op de schoorsteenmantel! ;)

Xoxo Anneke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten